dinsdag

Dag 9 (24/03/2010)

Vandaag moest tante Cathérine naar een bijscholing. Hierdoor moest ik de klas overnemen. Omdat ik de andere kleuters veel moest begeleiden en mij moeilijk kon afzonderen met enkele kleuters, heb ik in de audiohoek een diavoorstelling van de foto's opgezet. Je zag de kleuters door de klas rennen om kinderen te halen die op de foto's stonden. Ik zag dat de kleuters fier waren op hun werk.

Natuurlijk lagen de materialen zoals de fototoestellen en de camera ook nog ter beschikking. Maar ik merkte dat als er geen intenieve begeleiding is bij deze toestellen, de kleuters ook snel weer afhaken.

Na de speeltijd hebben we samen met tante Isa weer een filmpje gezien van Lotta met de projector en het grote scherm. Ook vandaag was de betrokkenheid zeer hoog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten